31 Aralık 2009 Perşembe

2009 Bilançosu





Bu sene geçen senelere nazaran daha az kitap okudum. Bunun en önemli nedeni elbette hayatımı baştan aşağıya değiştiren bir melek ... Yılda ortalama 30 kitap okurken 2009'da 23 kitap okudum. Yine de iyi bir sayı diye düşünüyorum. Arkadaşlarım anne olunca okuyamazsın demişlerdi. Demek ki neymiş: Okumak istedikten sonra her koşulda okunurmuş.

Yeni yılınızın bol kitaplı geçmesi dileği ile ...



2009'un Kitapları

1. Peygamberin hırkası - Roy Mottahedeh

2. Süleyman Paşa Sokağı Numara 25 - Gerald Messadie

3. Salambo - Gustave Flaubert

4. Haritacının Rüyası - James Cowan

5. Argo Gemicilerinin Destanı - Rodoslu Apollonios

6. Veda - Ayşe Kulin

7.Bakirenin Aşığı - Philippa Gregory

8. Aşk - Elif Şafak

9. Attila - Wiliam Napier

10. Adım Gantenbein Olsun - Max Frisch

11. Kaya - Kenan Makiya

12. Kervanlar Kraliçesi - Tessa Körber

13. Kralların Şarkısı - Barry Unsworth

14. Hüzün Renkli Kız - Susan Vreeland

15. Minyatürcü - Kunal Basu

16. Lilith - Vera Zingsem

17. Bebek Bakım Sorunlarına Çözümler Mucize - Tracy Hogg

18.Cermen Tanrı Kahramanlarının Efaneleri I. Cilt - Reiner Tetzner

19. Felsefe Tarihi - Macit Gökberk

20. İlkçağ Tarihi I. Cilt - V. Diakov - S. Kovalev

21. İlkçağ Tarihi II. Cilt - V. Diakov - S. Kovalev

22. Hac ve Hilal savrulan Yürekler - David Ball

23. Hac ve Hilal KAVUŞAN Yürekler - David Ball

3 yorum:

  1. Ben de artık daha çok okumak istiyorum!Ne kadar okusam da yetmiyor bana:)
    Mutlu yıllar!

    YanıtlaSil
  2. Okunacak kitap listem o kadar uzun ki sanırım ömrüm vefa etmez... okumak için bol zamanlar diliyorum... :)

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...