2 Nisan 2012 Pazartesi

Debbie Macomber - Bir Yumak Mutluluk


Bir Yumak Mutluluk (A Good Yarn)

Debbie Macomber

Martı Yayınları

2011, İstanbul

ISBN: 6055420659

480 Sayfa

Çeviri: Ozan Aydın



Kanser tedavisi gören ve kanseri yenen Lydia Hoffman hayata tutunmak için bir iş yapmayı ister. Ancak bildiği tek şey uzun hastane günleri boyunca yaptığı örgülerdir. O da bir dükkan açmayı ister ve Bir Yumak Mutluluk adını verdiği dükkanını açar. Düzenlediği kurslarla yeni arkadaşları olur hayata tutunur. Ablası da ona yardımcı olur. Bir gün yeni bir kurs açmaya karar verir. Bu kursa yaşları, hayatları birbirinden farklı üç kursiyer katılır. Emekli kütüphaneci Elise Beaumont, eşinden yeni ayrılmış Bethanne Hamlin ve lise sona geçmiş Courtney Pulanski.

Her birinin kendince sorunları vardır. Biraz isteksiz başlarlar kursa ve hatta ilk gün pek de güzel geçmez. Ancak zamanla bir uyum yakalarlar ve hem sorunlarının üstesinden gelirler hem de sağlam bir dostluğun temelini atarlar. 

Açıkçası ben böyle romanlara biraz ön yargılıydım. "Kendini iyi hisset bak senden daha kötüleri var" gibi bir mesaj verdiklerini düşünüyordum. Ancak bana fizik tedavim sırasında hoş bir arkadaş oldu (Fizik tedavim sırasında okuyacak bol vakit buldum). Özellikle tatildeyken yada kafanız başka şeylerle meşgulken okumanız tavsiye olunur. Kitabın kahramanı ise bence neyse söylemeyeyim belki okumak istersiniz. Gerçekten onun yaptıkları peri masalı gibi.


Kitap bana çok sevdiğim biri tarafından hediye edildi. Teşekkür ederim tekrar :) 

22 yorum:

  1. Geçen hafta okudum ben de ve beğendim, her kadın az çok o kadınlardan biri, kadınların daha güçlü yanlarını ortaya koymuş yazar, erkekler oldukça edilgen gibi görünüyor kitapta ama sonunda her kadın karşı cinsin farkettirmeleriyle, desteğiyle biraz da kendine geliyor, farkına varıyor gücünün:) Ben diğer kitabını da alayım diyorum.

    YanıtlaSil
  2. evet diğer kitabını da merak ettim hatta fizik tedavide yanımda oturan hanım onu okuyordu biraz konuştuk kitaplar hakkında

    YanıtlaSil
  3. Paylaşımın için teşekkürler, hoş bir kitaba benziyor, bu arada geçmiş olsun:)

    YanıtlaSil
  4. Çok teşekkür ederim daha iyiyim

    YanıtlaSil
  5. fizik güzelde tedavisi
    nerden çıktı:(geçmiş olsun....çok görüyorum bu aralar bu kitabı .. çok görünce nedense soğuma oluyor bende ama yine de bi köşeye not edeyim okurum ilerde...alminayı da öperim:)herkese selamlar...

    YanıtlaSil
  6. Sorma canım bitmeyen sınav çilemin üstüne bir de bu çıktıydı ama çok şükür geçti ve bu hafta hayatımın en kötü yada en güzel haftası olabilir (ÜDS açıklanabilir) :S duanı bekliyorum

    YanıtlaSil
  7. açıkçası bu kitabını çok beğenmemiştim ben , ikincisi daha iyi gibi ama okunabilir yani, kötü de değil

    YanıtlaSil
  8. Sık gördüğüm ama okumayı normalde düşünmediğim bir kitap olduğu için senin yorumunu merakla okudum canım. Çok geçmiş olsun, sınavının da iyi geçtiğine eminim, hayırlı güzel bir sonuç alacaksın inşallah. :) Bundan sonra daha çok okuyup yazalım beraber inşallah. Senin kelimelerini (blogda, twitterda, mailde, her yerde) okumak büyük mutluluk veriyor bana biliyorsun. =)

    YanıtlaSil
  9. şu sıralar arkadaşlarımın elinde oldukça sık görüyorum. daha okumadım ama..

    YanıtlaSil
  10. @Kitap Eylemcisi bu tür kitaplar oku hoş vakit geçir ve unut kategorisine giriyor sanırım

    @Biblio senin yorumunu görmek benim için büyük bir mutluluk oldu canım çok özlemiştim plan yapabiliriz artık bir de sınavdan iyi bir netice alırsam değmeyin keyfime

    @Buket evet herkesin elinde çok satanlara karşı da bir ön yargım var sanırım, yazımda belirtmemişim bu kitap bana hediye edildi. En güzel hediye kitaptır.


    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  11. çok büyük geçmiş olsun:) (anlatım bozukluğunu bilerek yaptım:))

    YanıtlaSil
  12. geçmiş olsun çok :(
    bi ara ben de fizik tedavide kitap okuyordum bol bol, bir de uyuyakılıyordum =)
    ben diğer kitabını okumuştum ama pek tutmadım

    YanıtlaSil
  13. merhaba.blogunuzu bugün keşfetmiş bulunmaktayım ve gerçekten elinize emeğinize sağlık,çok beğendim.:) yalnız bu kitapla ilgili bir şeyler belirtmek isterim.bu kitap debbie macomber'ın 2. kitabı.Küçük mucizeler dükkanı adlı ilk kitabı ben bu kitaba göre daha çok beğendim.bir yumak mutluluk biraz sönük kalmış sanki. :)şimdi, yanılmıyorsam adı bahçemde yeşeren umutlar idi, 3. kitap da çıkmış.bir an evvel gidip alacağım. bu arada geçmiş olsun :)

    kolay gelsin..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler hoşgeldiniz :) Evet Küçük Mucizeler Dükkanı ilk bu ikinici 3. kitap da dediğiniz gibi yeni çıkmış ben de gördüm kapakları çok güzel kitapların tekrar teşekkür ederim Sevgiler

      Sil
  14. Ben çok severek okumuştum...
    Bir yumak mutluluk ve öncesinde
    Küçük mucizeler dükkanını...
    Şimdi ise bahçemde yeşeren umutlara başladım:)...
    Sevgilerimle..

    YanıtlaSil
  15. Bu arada geçmiş olsun yazmayı unutmuşum...
    Gerçmiş olsun...
    Sevgiler...

    YanıtlaSil
  16. Küçük Mucizeler Dükkanını ve Bir Yumak Mutluluğu okudum.Aslında ilk kitaba aman aman bayılmadığım, hikayeleri çok sıradan, anlatım tarzı günlük konuşma dili seviyesinde bulduğum için çok ilgi çekici bulmamıştım. Ancka ikinci kitap işyerindeki yılbaşı çekilişimde hediye gelince okudum ve üçüncü kitabı çıkınca hemen Bahçemde Çıkan Umutları da aldım. e seriyi tamamlamasam olmazdı :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) ben de öyle takıntı yaparım zaman zaman evet aynen dediğiniz gibi vakit geçirmek için hoş kitaplar
      Sevgiler güzel yorumlarınız için teşekkürler

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...