2 Temmuz 2012 Pazartesi

John Fowles Okumaları [Temmuz 2012]




Nicedir Canım Biblio ile aklımızdaydı Fowles okumak. Bizim çok özel bir yeri var yazarın, zira Biblio'nun blogunu keşfettiğim ve ilk yorumumu bıraktığım yazı Fowles'un Büyücü'sü üzerine yazılmış bir yazıydı. Yazıdaki yorumlarımızı okursanız ilk anda sevmişiz sanırım Biblio ile birbirimizi. Daha sonra bu hoş tanışmanın büyük bir sevgi ve muhabbete dönüştüğüne şahit olanlar olmuştur. Birlikte nice okumalar yaptık özellikle Agatha Christie baş kahramanımız oldu. Şimdi bizi tanıştıran yazara tekrar döndük. Ben sadece Büyücü ve Fransız Teğmen'in Kadını kitaplarını okumuştum. Şimdi yazarın külliyatının diğer önemli eserlerini okuyacağım: 

- Kolleksiyoncu
- Abanoz Kule
- Yaratık 

Katılmak isteyenlere kapımız her zaman ki gibi açık. Bu arada ufak bir not Agatha Christie okumamız Ağustos ayında. Şimdiden duyurayım bize katılmak isteyenler vardı. 

Canım Biblio için özel not: Samimi olarak şunu itiraf etmeliyim ki seni tanıdığım için kendimi çok şanslı hissediyorum. Her daim bunun için mutluluk duyuyorum ve şükrediyorum. İyi ki varsın. Bunun için Fowles'a bir selam olsun.


9 yorum:

  1. Deniz'cim güzel cümlelerin için karşılık bulamıyorum. Bu sabah uyanır uyanmaz bu yazını okudum ve gülümseyerek, çok mutlu kalktım onu söyleyebilirim. Kalben bağımız çok ayrı bir konu (nazar değmesin diye açmıyorum :) ama beynen de uyuşmamız, bir çok konuda bakış açımızın benzer olması bu kadar güzel bir dostluğa vesile oldu diye düşünüyorum.

    Beraber okumak büyük bir keyif, Fowles ayrıca hoş olacak. Bir de sana danışmak istediğim ufak bir proje var, mailden göndericem canım ;)

    Birtanesin, çok özel, çok kıymetlisin benim için. Seni çok seviyorum.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Proje şahane ne diyeceğimi bilemedim mailde fark edersin zaten. Bu güzel dostluğun sonsuza dek sürmesini istesem aç gözlülük yapmış olmam umarım. Ben de seni çok seviyorum Canım Biblio'm

      Sil
  2. İşte bunu okuduğuma çok sevindim!
    Ağustos ayında yapacağınız Agatha Christie okumalarına katılmak isterim. :)

    YanıtlaSil
  3. ben bu sefer katılamayacağım Agatha şenliğine , inşallah ileriki aylarda diyorum.

    YanıtlaSil
  4. Agatha christiede yine kronolojik sırayla mi gideceksinz?

    YanıtlaSil
  5. O zaman ben de katılmayı çok isterim zira kendisinin büyük hayranıyım. Listenize baktığımda çarpık evdeki cesetler ilk sırada ancak nasıl bulucağımı bilmiyorum sizce sahaflara gitsem bulabilir miyim?

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...