24 Aralık 2012 Pazartesi

Polisiye Okumaları [22 - 31 Aralık 2012]



Yılın son günleri ve soğuk günlerde polisiye okumak ayrı bir keyif. Canım Arkadaşım Biblio ile yılın bu bölümünde mutlaka okuyoruz. Bu sefer sadece Agatha Christie ile sınırlamadık ve okumamızı Polisiye olarak adlandırdık. Sevgili Kitap Delisi Gizem ve İrem Hanım da okumamıza katıldılar. Siz de polisiye okuyarak bize katılabilirsiniz. Blogunuzda minik bir yazı yazarak okuyacaklarınızı paylaşabilir, kitaplar bittikten sonra yorumlarınızı yazabilirsiniz.
Ben bu sefer yine sadece Agatha Christie okuyorum:
  •  Bilinmeyen Hedef – Destination Unknown 
  •  Üç Yanlış Üç Ceset – Hickory Dickory Dock
  • Sonuncu Kurban – Dead Man’s Folly
  • 16.50 Treni – 4.50 from Paddington
  •  Şahidin Gözleri – Ordeal by Innocence
Görsel: Canım Biblio'ya  ait. Canım ellerine sağlık her zaman ki gibi muhteşem...

4 yorum:

  1. Katil Kim 01.12.2012
    Cinayetler Kulübü 09.12.2012
    Uyuyan Ölüm 16.12.2012 tarihinde okumayı bitirdim.
    Şu anda da Köşkteki Esrar adlı kitabı okuyorum.
    maho20 ahugurbas@hotmail.com

    YanıtlaSil
  2. O son kitap var ya canım, bir Geceyarısı Cinayeti değil ama ona yakın güzellikte. Yorumlarını merakla bekliyorum.

    Polisiye okumaları dün gece benim için çok hoş başladı, Esrarengiz Sanık'ı okuyup filmini izledim. Elinor'u görmek çok hoşuma gitti. Son baskıdaki el yazısı mektup, morfin etiketi parçası ve eksiltilmemiş cümleler de iyi ki almışım dedirtti. :)

    Bu güzel etkinliğe vesile olduğun, yanımda olduğun için teşekkür ederim canım. İyi ki varsın.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Canım duygularımız karşılıklı...
      Merakla bekliyorum o son kitabı :)
      Elinor'u özledim ben de...
      Sevgiler...

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...