16 Nisan 2010 Cuma

E-Kitap


Ve İdefixe E-kitap dükkanını hizmete açtı. Hemen büyük bir merakla inceledim. Ancak E - Kitaplar tahminimden daha pahalı geldi bana. Henüz yeni olmasından sanırım. Çeşitde elbette şimdilik sınırlı. Beklemeye devam edeceğiz demek. E-kitap ile okuduğum herşey beni biraz daha meraklandırıyor. Ancak tabii yurt dışındaki gibi bir uygulama olcak mı bilmiyorum. Amazon kendi E - kitap cihazı Kindle'ın alınmasıyla birlikte ücretsiz olarak bir sürü E- Kitap indirilmesine olanak veriyor. İdefix'de buna benzer uygulama ile başladı E-Kitap uygulamasına ama, sanırım hala çeşitli çalışmalar sürüyor. Ben örneğin Dostoyevski'nin, Tolstoy'un, Balzac'ın bütün eserlerini isterim. Klasikler için zaten sanırım telif hakkı gibi bir problem olmadığı için sanırım kısa zaman sonra daha ucuza klasikleri yeniden yada ilk defa okuyabiliriz.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...