9 Kasım 2010 Salı

Llosa Haftası İçin Son Çağrı :)

Daha önce Sevgili Özgür ile karar verdiğimiz üzere 2010 yılı Nobel Edebiyat Ödülünü alan yazarı Mario Vargas Llosa haftasına gelmek üzereyiz. Haftamız herkese açıktır ve katılımızdan mutluluk duyarız. Daha önce katılmak istediklerini söyleyen sevgili dostlarımız; Kara Kitap, Türker, Kitap Kurdu. Siz de bende Llosa okumak istiyorum derseniz buyrun.
Benim okuyacağım kitaplar: Masalcı, Kent ve Köpekler,  Yüzbaşı ve Kadınlar Taburu
Özgür'ün okuyacağı kitaplar: Kent ve Köpekler, Palomino Molero'yu Kim Öldürdü?, Teke Senligi
Kara Kitap'ın okuyacağı kitaplar: Julia Teyze, Palomino Molero'yu Kim Öldürdü?, Elebaşılar/Hergeleler

6 yorum:

  1. Eğer Sabahattin Ali'ye ayırmasaydım Kasım ayını size seve seve katılmak isterdim.
    Bir daha ki sefere :)

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Kitapçı Kız senin etkinliğin de çok çok güzel. Bir daha ki sefer birlikte okumayı çok isterim sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Bende varım bu etkinlikte ne okusam acaba?

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Kitap Kurdu Kent ve Köpekler en meşhur romanı ben o yüzden onu tercih ettim ama seçim size kalmış sevgiler...

    YanıtlaSil
  5. Teşekkürler, bende Kent ve Köpeklerden başlayayım o zaman.

    YanıtlaSil
  6. Ah Llosa..Yanlış kitaptan başlarsan nefret edersin, doğru kitaptan başlarsan ve sonrakilerde o tadı ararsan yaşayacagın koca bir hayal kırıklıgı..

    Teke Şenliği, işte Vargas' ın başyapıtı..Ardından kent ve köpekler gelir,Üveyanneye Övgü Nabokov' un Lolitası düzeyinde ve Marquez in ' hüzünlü orosspuları' ndan cok daha ustundür..'And daglarında terör' tatil kitabı tadındadır,ama o kadar.. Diğer Llosa kitaplarını salla gitsin..' Yesil Ev ' ve Masalcı ( Coelho vari ) nefret ederek başlamak isteyene :))

    Karekedi

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...