12 Ocak 2013 Cumartesi

Agatha Christie - Bilinmeyen Hedef



Bilinmeyen Hedef (Destination Unknown)

Agatha Christie 

Altın Kitaplar

2010, İstanbul

ISBN: 975-21-0732-X

270 Sayfa

Çeviri: Çiğdem Öztekin




Bilinmeyen Hedef Agatha Christie'nin casusluk romanlarından biri. Başlarda distopik bir dünya planı yapan bir takım güç odaklarının varlığından şüphelenilse de yapılanların arkasından çok değişik bir beyin ve amaç olduğu anlaşılıyor. Kahramanımız hayattan tüm umudu kesmiş, çocuğunu kaybetmiş, kocasından ayrılmış genç bir kadın. İntihar edeceği bir sırada odasına giren Tanımadığı biri ona bir teklifte bulunur. Son zamanlarda ortadan kaybolan bilim adamlarını bulmak için, ona son kaybolan bilim adamının karısının yerine geçmeyi önerir. Bu ilk bakışta Hilary'e çılgınca gelse de kabul eder. Biranda kendini maceralı bir yolculukta bulur ve en sonunda kocasının yanına götürülmek üzere bir merkeze doğru yola çıkar. Acaba bilim adamı onu görünce ne yapacak? 

Oldukça heyecanlı bir kitap. Ama ben polisiyelerini daha çok seviyorum. Casusluk söz konusu olunca Tommy ve Tuppence'li olanlarını seviyorum. Yine de hoş vakit geçirten güzel bir kitap. 


4 yorum:

  1. bunu hiç okumadım, casusluk romanı severim ama, denemeliyim. kahramanın kadın olması da hoş olmuş.

    YanıtlaSil
  2. Agatha Christie'nin casus hikayelerini pek sevmiyorum ben de ama bu fena değildi =)

    Polisiye Okumamıza dair yazılarının başlamasına çok sevindim Deniz'cim, diğerlerini de merakla bekliyorum, bilhassa bir tanesini ^.^

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Biraz geç oldu bu sefer ama başladım hedefim her gün bir tane yazmak :) O beklediğin muhteşemdi şimdilik bunu söyleyebilirim ;)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...