20 Ekim 2013 Pazar

Tekinsiz Bir Agatha Christie Okuması [21 - 31Ekim 2013]


Her şey kronolojik okumam ile başladı. Okudum okudum ve tam da Cadılar Bayramı yaklaşırken sıra Agatha Christie'nin Hallowe'en Party (Elmayı Yılan Isırdı) kitabına geldi. Canım arkadaşım Biblio'ya birlikte okumayı teklif ettim. O her zaman olduğu gibi beni kırmadı. Kitabı okumakla kalmayıp filmini izleyeceğiz. Bu güzel kitabı yalnız bırakmamak adına yanına bir kaç kitap daha eklemeye karar verdik. Ben 

  • Elmayı Yılan Isırdı - Hallowe'en Party
  • Pembe Evdeki Ölü - By the Pricking of My Thumbs
  • Fare Kapanı - Three Blind Mice and Other Stories

Kitaplarını okuyacağım.

Elmayı Yılan Isırdı ve okumak istediğiniz diğer Christie'leri tanıtan bir yazı yazarak bize katılabilirsiniz. Okuma için Sevgili Biblio yine muhteşem bir görsel hazırladı. Bu görsellere ulaşmak için ona gecekutuphanesi@hotmail.com adresinden ulaşabilirsiniz. Onun şahane yazısı burada


İyi okumalar...

3 yorum:

  1. Bu kitabı o kadar çok seviyorum ki, katılmasam olmazdı, epeydir de okumamıştım.

    Çok zevkli bir okuma olacak eminim. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İlk okuduğum zaman çok sevmiştim tekrar okumak hele seninle şahane olacak sevgiler canım

      Sil
  2. Elmayı Yılan Isırdı gerçektende çok güzel bir kitap çok severek okumuştum .Zaten Poirot olurda o kitap kötü olurmu hiç .Ben de Sıfıra Doğru ve Filler de Hatırları zamanım olursa okumak istiyorum. Bu arada görselde çok güzel gerçekten.Herkese iyi okumalar .sevgiler Derya

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...