31 Ekim 2014 Cuma

Happy Halloween


Cadılar Bayramı'nı çok seviyorum. Bunda sonbaharı sevmemin payını büyük olduğuna eminim. Sonbaharın renkleri, balkabağı, tekinsizlik, baykuş çok hoşuma gidiyor. Cadılar Bayramı, özellikle Kuzey Avrupa'da hasat ve ölüleri anma bayramlarının birleşmesinden meydana gelen pagan temellere dayanıp daha sonra Hıristiyanlaşan günümüzde ise seküler bir kutlamadır. Ben de güne kahvem, balkabağı donutum ve kitabım ile başladım. 

Kitap Hercule Poirot'nun son macerası. Sophie Hannah, Hercule Poirot'ya yeniden hayat veriyor. İlk çıktığı andan beri çok merak ediyorum. Hatta Canım arkadaşım Biblio'nun okuyup bloguna yazdığını biliyorum ama yazıyı kitap bitene kadar okumayacağım. 

Siz de bu tekinsiz günde Monogram Cinayetleri okuyabilir ya da geçen sene bizim yine Cadılar Bayramı'nda okuduğumuz Agatha Christie'nin Elmayı Yılan Isırdı kitabını okuyup filmini izleyebilirsiniz. 

Happy Halloween :) 

2 yorum:

  1. Bu fotoğrafı çok sevdim ve yazını merakla bekliyorum ♥

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkürler canım ben de senin yazını okumak için sabırsızlanıyorum :)

      Sil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...