22 Temmuz 2010 Perşembe

Teşekkür


Bu hafta Hercule Poirot haftası; Sevgili Biblio, Biraz Şöyle Biraz Böyle ve Roman Karakteri ile edebiyat dünyasının en ünlü karakterlerinden Hercule Poirot'yu okuyoruz.
Sevgili Roman Karakteri bize çok güzel bir sürpriz yaptı ve Poirot dizisinin ilk üç sezonunu gönderdi. Okuduktan sonra izleyebileceğizde. Bu güzel sürpriz ve emeği için Roman Karakteri'ne teşekkür ederim. Beni yıllar öncesine götürdü :) Üniversite 2. sınftaydım ve Poirot dizisi TRT'de yayınlanıyordu.

Tekrar teşekkürler :)

5 yorum:

  1. Çok güzel bir jest hakikaten.

    Zaten böyle bir haftanın planlanmış olması da harikaydı. İkinci kitabım olan Koltuktaki Ölü'nün sonlarına geliyorum ve iyi ki katılmışım diyorum içimden sık sık. Yoksa diğer kitaplardan sıra gelmezdi.

    YanıtlaSil
  2. :D Rica ederim. İzlemek için sabırsızlanıyorum.

    YanıtlaSil
  3. Bende böyle bir hafta yaptığımız için çok mutluyum. Çok güzel bir birliktelik oldu. Umarım devamı gelir.
    Poirot'yu en iyi canlandıran aktör olduğuna inandığım David Suchet'dir ve bu dizinin her zaman elimin altında olması istediğim zaman seyredebilcek olmam beni çok daha mutlu ediyor. Bu Roman Karakteri'nin sayesinde oldu. Akşam ilk bölümü seyrettim. Poirot muhteşem...

    YanıtlaSil
  4. Poirot Haftası sizlerle birlikte daha keyifli hale geldi şüphesiz, bu güzel birlikteliğin devamı gelir, gelmeli de :D

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...