3 Aralık 2010 Cuma

Mim

Sevgili La Luna çok hoş bir kitap mimi göndermiş. Sorularda çok hoş yazmadan duramadım. Teşekkür ediyorum. İşte sorular ve cevaplar:

Okumana gerek olmayan kitaplar: Fazla bilim-kurgu olanlar, sevmediğim şairlerin şiir kitapları, Ye-Dua et- Sev tarzı durun siz hayatın anlamını bilmezsiniz ben size anlatıvereyim diyen kitaplar, çok satan sevmeyeceğimi düşündüğüm kitaplar.


Daha önce okuman gereken kitaplar olmasaydı okumak isteyeceğin kitaplar: Proust, Binbir Gece Masalları.

 Uzun zamandan beri okumayı düşündüğün kitaplar: Yine Proust, T.Hobbes - Leviathan'ı, Orhan Pamuk - Masumiyet Müzesi, Harper Lee - Bülbülü Öldürmek

 Uzun zamandan beri arayıp bulamadığın kitaplar: Thomas Bernhard'ın Yok Etme, Le Goof'un Orta Çağ Batı Uygarlığı.
  
 Şu anda üzerinde çalıştığın konu ile ilgili kitaplar: Kızım olduğu için genelde çocuk eğitimi ve gelişimi kitapları.

 Her olasılığa karşı elinin altında bulunmasını arzuladığın kitaplar: Yüzüklerin Efendisi, İlyada.

Belki bu yaz okumak için bir kenara kaldırabileceğin kitaplar : Anayurt Oteli, Devlet Ana.

Kitaplığında öteki kitaplara eşlik etmesi için gerek duyduğun kitaplar: Kitaplarım böyle iyi bence.


 Sende beklenmedik ve çılgınca bir ilgi uyandıran, üstelik buna haklı bir gerekçe bulamadığın kitaplar: Kafka -Amerika

Çok uzun zaman önce okunmuş olsa da şimdi yeniden okumak isteyeceğin kitaplar: Saatleri Ayarlama Enstitüsü - Tanpınar, Suç ve Ceza - Dostoyevski, Ivan Denisoviç'in Bir Günü - Soljenitsin

 Hep okumuş numarası yaptığın ama artık gerçekten oturup okumanın zamanı geldiği kitaplar: Öyle bir kitabım yok :)

Bu mim Sevgili Gizem'e güzel gider :))





4 yorum:

  1. bu mim diğerlerinden çok farklı,
    okutuyor kendini..
    sevgiler...

    YanıtlaSil
  2. Sevgili Zeynep evet ben de çok hoş buldum gönülden sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Farklıymış bu mim konusu. Beğendim. Bu arada benim de sıradaki kitaplarımdan biri Lizbon Kuşatmasının Tarihi:), yorumlarınızı merak ediyorum. İyi okumalar.

    YanıtlaSil
  4. Sevgili Türker istersen seni de mimleyeyim :) bazı arkadaşlar yanıtlamak istemiyor diye yanıtlayacağından emin olduğum Sevgili Gizem'i mimledim bir tek. sende yanıtlarsan sevinirim cevaplarını merak ettim.


    Lizbon Kuşatması Tarihi uzun zamandır okumak istediğim bir kitap hemen okuyup yazmak istiyorum bende sevgiler...

    YanıtlaSil

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...